mandag den 2. marts 2009

Ûbertøset numsevarmer

Ja jeg er jo gået filt-amok (det er sjovt og der skal ikke hæftes ender ), denne gang har jeg fået lavet en nederdel til tøsen - her i huset er den blevet døbt numsevarmeren. Mere über-tøset bli'r det vist ikke fra mine hænder. Behøver jeg sige at hun elsker den højt???



Og så lige et med den glade tøs:

Så har jeg været i gang med at rydde op i mine gemmer og fandt noget guldnet, som engang har "pyntet" på et meget kitchet nytårsbord. Da tøsen så det erklærede hun, at det ville hun have en nederdel af. Som sagt så gjort, men mor her syntes der skulle mere til. Heldigvis var der en rest pink tyl og noget blomstret bomuld i samme skab, så det blev til denne nederdel i 4 lag og i hel sol:

Og den anden side - den er vendbar:


Denne yndige sag er tøsen selvfølgelig også lykkelig for. Hun har endda haft den på i børnehaven! Pyntesyge tøs :-)

Ingen kommentarer: