mandag den 19. januar 2009

Møgunge ;-)

Ja jeg havde da virkelig regnet med at skulle udstyre førstefødte med en hjemmesyet fastelavnsdragt efter alle kunstens regler. Tid har jeg jo nok af .

Men da vi så var i Føtex i dag fik tøsen øje på stativet med fastelavnstøj, og kastede sin uforbeholdne kærlighed på enhjørningdragten. Den kostede 99,- og til den pris orker jeg ikke tage diskussionen + bruge tid på at lave noget andet til hende.

Så nu er hun udstyret med et stk. afskyelig, tyk, hvid polyesterpelsdragt med lyserøde vinger og ditto horn og hove . Men tøsen ææælsger den og har tilbragt en hel del af dagen i den (storsvedende ). Jeg håber ikke hun skifter mening (for hun får altså ikke noget andet nu ) men tror det faktisk heller ikke - hun har nemlig i en længere periode leget enhjørningfamilie herhjemme .

Her er hun og rædslen:



Nå, men så slipper jeg da for at udfolde min kreativitet i den retning .

Ingen kommentarer: