lørdag den 16. maj 2009

Et par skønne billeder

Jeg har lige tømt kameraet og fandt i den forbindelse et par billeder, jeg bare vise frem. Helt uden for sammenhæng :-)

Det første viser min skønne familie, i gang med noget af det jeg nyder allermest: At læse sammen.

Læsehygge

Så er der Mathilde, som hos farmor og farfar har plukket tusindfryd og bundet blomsterkrans (mon farmor har hjulpet?). Hun er bare så glad og stolt!

Mathilde

Og sidst men ikke mindst: Mon man nogensinde bliver for gammel til at blive slynget? Jeg bruger næsten aldrig mine slynger mere, men forleden havde jeg Storm på ryggen med i Rema. Så Mathilde fik også lyst at få en ridetur, og som sagt så gjort. Det var sjaaauuuu og meget meget hyggeligt, men hun lige lang nok til at det er behageligt, især med de lange ben.

Photobucket

Til gengæld kan man så lige få ordnet hår, mens hun sidder der :-)

Photobucket

Ingen kommentarer: