torsdag den 21. maj 2009

Og så cykler vi derudaf :-)

Mathilde har endelig lært at cykle i søndags, og stoltere pige findes næppe. Søndag var vi nede på parkeringspladsen, med kosteskaft bag sadlen, og det gik da nogenlunde. Da vi så kom hjem ville hun øve videre i haven, og pludselig råbte hun MOOOOR JEG KU JEG KU! - og ja, hun havde knækket koden.

Siden har hun så cyklet rundt i haven med stor fornøjelse, men der er jo grænser for hvor langt man kan komme i en almindelig villaforhave... Så i formiddag har vi været nede på Brabrandstien og cykle med stor succes. Næste gang skal jeg vist have løbesko på eller cykel med selv, for hun får temmelig meget fart på allerede :-)

Thilde cykler

Thilde cykler

Jeg fik også optaget en lille film - den hopper lidt fordi jeg jo går ved siden af.



Og ja cykelhjelmen er for lille - der er en ny på vej i fødselsdagsgave, men sig det ikke til hende :-)

Ingen kommentarer: