lørdag den 31. oktober 2009

Færdigt arbejde

For efterhånden et par måneder siden faldt jeg over en opskrift fra Onion, som jeg simpelthen blev nødt til at strikke. Og som sagt så gjort :-) Jeg fik købt garn, og nu er den færdig!
Photobucket
Jeg er rigtig glad for resultatet, og kommer nok til at strikke den igen i noget andet (og billigere...) garn. Dog med et par små ændringer - den er nemlig tydeligvis ikke designet til kvinder med så brede hofter som jeg. Så et par ekstra venderækker i siderne til at give ekstra hofterum ville nok være på sin plads. Til gengæld er det meget længe siden jeg har set en trøje som sidder så pænt på ryg og skuldre.
Photobucket
Photobucket
Opskriften er som sagt fra Onion, og garnet hedder Grey Matter. Egentlig havde jeg bestemt mig for en anden farvekombination (Changing Fly), men den viste sig at være udsolgt i butikken. Så jeg blev i stedet tilbudt Grey Matter til samme pris, for at undgå at vente en hel uge. Dét må siges at være god service, eftersom prisforskellen er noget nær 150 kroner!

Ingen kommentarer: