torsdag den 15. oktober 2009

Uha, det er farligt...

Jeg har været på garnshopping i dag - skulle jo have købt garn til den dersens kjole... Jeg endte i Fandango, hvor jeg af uransagelige grunde aldrig har været før - men det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der. Damn! de har mange lækre bløde skønne smukke luksusgarner :daydreaming: :glo:. Bla. det ultimative regnbuegarn i silke/camel i de smukkeste glansfulde farver, og samtidig superblødt. Tør slet ikke tænke på, hvad det mon koster :himle:.

Nå, men jeg fik købt garn til kjolen. En merino/silkeblanding til selve kjolen og noget superblødt uld til at hækle firkanterne af. Farverne er aldeles pragtfulde, jeg har forsøgt at fotografere garnet for at vise hvor lækkert det er. Som Manden (!) sagde: Det er synd at billedet ikke kan vise hvor lækkert blødt det er!


Ekspedienten og jeg var lidt i tvivl om hvorvidt det kommer til at passe med maskeantallet, men som hun sagde "det må komme an på en prøve, ellers må vi bare regne om på opskriften, det er da det mindste af det!". Så nu skal jeg ha lavet en strikkeprøve og så derind og få regnet på opskriften :-)

Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer i den butik. Både lækre lækre garner og kompetent betjening, jamen hvad mere kan man be' om? Et meget farligt bekendskab, selvom min bankrådgiver sikkert ville elske det, hvis jeg gik amok derinde...

Ingen kommentarer: