tirsdag den 9. november 2010

Meet Madam Drud!

If you can't fix it with Gaffa, you haven't used enough. Vise ord, og nu har jeg min helt egen gaffa-dobbeltgänger; en gine helt efter mine mål.

Manden fik fornøjelsen af at vikle sin hustru ind i gaffatape - og at klippe tøjet (eller noget af det) af mig bagefter. Dét er ikke noget han sådan får lov til normalt!!!

Photobucket

Det kan anbefales enten at vælge en højhalset bluse eller at lægge stof/plastic rundt om halsen inden man begynder at vikle gaffa øverst. Vi fik sat gaffa på blusen inden vi fik dækket halsen af, og fik derfor lavet to adskilte lag skal der hvor der kom plastic imellem...

Dernæst fik jeg slæbt min far med i Bauhaus og købe materialer til et stativ, og til at save træet i de rette stykker.

Sidenhen fik gaffa-skallen lov at ligge i et helt halvt år før jeg fik gjort den færdig. Der kom lige en sommer i vejen, sådan kan det jo gå. Men nu har jeg langt om længe fået skruet stativet sammen og stoppet ginen ud - og har dermed min helt egen gaffaklon.

Må jeg præsentere - Madam Drud:

Photobucket

Hun er da ganske yndig, ikke?!

Ingen kommentarer: