onsdag den 4. februar 2009

Og så var hun tilgivet

"I morgen vil jeg se HELE morgenhår!" proklamerede Mathilde i aftes. Vi fortalte hende, at så skulle hun godt nok tidligt op, og at hun så ville blive placeret i stuen mens vi andre sov videre - intet problem, svarede hun.

Normalt vågner hun mellem 7 og 8, men som sagt så gjort. 6.05 kaldte hun på mig. I første omgang ville hun op og ligge hos os, så vi fandt madrassen frem. En halv time senere lød det "mine ben er trætte af at ligge ned!" og så røg hun ind i stuen foran tossekassen. Ja ja da, så kunne jeg da sove lidt længere.

Troede jeg, for lidt senere stod hun der igen: "Mor jeg vil bare fortælle dig, at jeg elsker dig!"

Og så var hun lissom tilgivet at hun havde spoleret min morgenslumren. Elsker sgu også hende!

Ingen kommentarer: