lørdag den 2. maj 2009

Lige lovlig meget action

Fredag aften fik jeg syet en bluse og en kjole til tøsen. Jeg har fået købt et par Onion-mønstre, og det gav lejlighed til at få brugt lidt mere af alt det, jeg har i gemmerne.

Færdig arbejde, og så skulle det selvfølgelig fotodokumenteres. Men ak - det gik fint at få billeder af tøjet alene, men så blev tøsen klædt på. Action pics skal der jo til. Og jeg skal lige love for, at der var action i tøsen, så det er svært at se kjolen ordentligt - til gengæld blev det til nogle rigtig dejlige billeder af min helt egen supergirl!

Der hoppes...



Roteres...



Hoppes lidt mere...



Og fræk kan man også se ud!


Hængende på en bøjle ser både kjole og bluse en hel del mere kedelige ud. Til gengæld kan man se hvordan faconen er :-)


Ingen kommentarer: